HALLINGMARKEN 2025: 3.–6. juli 

Årets store dugnad i Nesbyen IL nærmer seg!

Mye av klubbens økonomiske grunnlag blir lagt på Hallingmarken. Denne fellesdugnaden for idrettslaget gjør at vi kan holde lave medlemsavgifter og aktivitetsavgifter i NIL.

Alle som selv er aktive eller har aktive barn i Nesbyen Idrettslag plikter å ta inntil to vakter pr. familie under marken.

Har du kjøpt kort i bakken med NIL rabatt på 50 % så utløser det vakt i tillegg.

I år så er det vakter i restaurant-telt/ potetbu vaffelbu, sjauere, billettvakter, ordensvakter, teltoppsetting i forkant og rydding klargjøring i forkant.

Vaffelbua intergreres inn i restaurant teltet fra i år. På den måten blir det noe mindre dugnad.

Likeså jobbes det med å endre tidene noe på vaktene i  i telt og vaffelbu. eks kan være at en 4 timers vakt endres til 6 timer og at en 9 timers endres til 6 timer.

Vaktlistene settes opp utfra medlemslister og vi prøver å hensynta ønsker så langt det lar seg gjøre. Frist for å komme med ønsker er 2 mai

Liste over vakt i forkant ( juni ) settes opp med navn, MEN datoer kan bli endret og arbeidsoppgaver avklares og meddeles oss fra Hallingmarkenstyret nærmere sommeren.

Liste over vask av bord i restauranttelt kommer senere. Tradisjonen tro gjøres dette av eldste fotball og håndball lag samt JUDO.

VIKTIG! Hvis du ikke har anledning til å ta den vakten du har fått tildelt under marken må du selv skaffe stedfortreder. Alle vakter er publisert på hjemmesiden og vaktlistene blir også sendt ut pr. e-post.

Bytter du vakt, må du huske å bytte inngangsbillett med den du bytter med. Det vil heller ikke i år bli anledning til at kontoret ordner opp i dette! Noen endringer på navn/vakter vil forekomme.

Dere som har vakt som parkeringsvakter, billettsalg, billett-kontrollører, ordensvakter, vakter bak scenen og nattevakt skal ikke ha inngangsbillett, men melder seg på messe-kontoret ved venstre side for inngangen ved oppstart av vakt. Alle personer som har vakt og fått tilsendt billett MÅ HUSKE Å TA MED DENNE FOR INNGANG. Billetter sendes ut uke 25.

Har dere byttet vakt – må dere huske å bytte billett også 🙂

Har du/ dere ikke mottatt billett – ta kontakt med Laila tlf 410 02 599 evt mail ( lailabidne@hotmail.com) eller Heidi tlf 980 42 062 evt mail (heidi.haaheim@gmail.com)

Har du lyst på vakt, men ikke blitt satt opp? ta kontakt med post@nesbyenil.no

Da håper vi at 2025 skal bli nok et godt markensår for Nesbyen IL!

Oppdatert Vaktliste 2025

Ligger i denne linken:

2025 HM vaktliste utsendt godkjente bytter 010725

Tatt ut kort med NIL rabatt i bakken ?

Da medfølger vaktplikt på Hallingmarken Sjekk lista..

I år har arbeidet tatt noe lenger tid pga nye vakt tider, sammenslåing av korte vakter og splitting av noen litt lengre vakter.

Vi ber om forståelse for det. vi har etter beste evne tatt hensyn til innkomne ønsker.

Håper alle får et artig og flott Hallingmarken også i år og vi ønsker alle en god vakt.

Nesbyen IL